YAY!
RAYO DATANG LAGHI!!

hari ni last pose means raya pon da nak dekat la..
tak sabar nak rayer!!
tapi taon ni cam pelik sket..

sebab semangat rayer aku tu mmg ade tp disebabkan keadaan sekeliling buatkan rayer aku cam tah pape..
yela rayer aku taon ni best sbb tambah lagi sorang ahli keluarga..eyh tak!
tambah lagi DUA orang ahli keluarga..
jeng3!!

baju raya kitorang sama kaler taw!
biru gitu..
tapi dia balik kampung kat Kedah n pastu dia blk KL bz shooting..
aiyoo!!!

aku lak raya ke 4 baru balik kampung..
tak tau la mak tunggu apa lama sangat baru nak balik..

maybe taon depan raya aku akan lebih meriah la kowt..
insyaallah...
sebab ahli keluarga da bertambah ramai..
hahaha...

satu lagi yang potong mood raya aku adalah keadaan dalam rumah..
yela bersepah giler..
da pindah uma lama giler kowt tapi still sama mcm org baru pindah..
bile org dtg uma malu jek nak ajak org dtg msk..
adoyai...

aku ingat nak buat open house taon ni tp tgk la mcmane..
aku tak nak mcm taon2 yang lepas tak buat open house..
membe2 aku btambah ramai n sume nak dtg open house kt uma..
malu lar...
bajet2 artis jek..
aku pk takpela slow2 insyaallah lama2 ok la tu...

baju rayer aku taon ni kaler biru sedondon ngan si dia..
sbb kain baju melayu dia aku yang belikan..
n baju pon aku y tempahkan..
hikhik!!
(family aku pon biru gak n ijau..
hahahaha...)

tapi aku tak tau bila kitorang nak pakai sama2 sebab dia da jadi public figure skrg..
so susah sket la..
hurm..
sedey jek..
nanti bila da ade gmbar rayer aku, akan ku uploadkn k?
hehehe..

ok so sebelum tu aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada sume!!

aku nk menyusun 10 jari meminta maaf kepada semua yang mengenali aku tak kire bangsa,agama dan negara..
juga kepada pembaca setia blog aku serta rakan2 aku, family terchenta,kekasih hatiku yang disayangi, dan semua la yang meminati aku (perasan!)..

minta maaf di atas segala kesilapan sekiranya aku ade terlaser ngan korang, terkasar bahasa, terbuat benda tak senonoh n kurang ajar ngn korang yang buat korang bengang, termaki korang, tertumbuk muke korang, dan sebagainya lah..

aku ni insan dan hanya manusia biasa yang lemah n tak ley lari dari buat kesilapan..
dosa2 korang yang lepas2 ngan aku pon aku da maafkan lama da..
yela kita kan sesama islam..(dan2)

so akhir kata Selamat Menyambut Aidilfitri bersama orang2 yang tersayang..pandu cermat jiwa selamat..main mercun tu beragak..ingatlah orang tersayang..selamat shopping lagi! sale neh last2 day mcm neh..
seronok tol nak rayo!

k chiow!
tc korang!
selamat hari rayer baby blog!
bubbye!!

1 ulasan:

namaharuman berkata...

Selamat Hari Raya Nurul!! nnt open house jgn lupe jemput kak asma! :D