kowg penah dengar Apokalips?
tau pe maksud Apokalips?
haaaaa...maksud dia..
Kiamat!

so sebenarnye motif aku bercerita pasal apokalips ni aku ada shoot ngan Mamat Khalid filem tajuk Apokalips..
filem ni tengah edit sekarang..
so insyaallah bulan 2 tahun depan baru launch..
tunggu jela..
aku bukan ape..

cite ni best giler woo..
ala2 'Crows Zero' gitu..
n cast2 dia pon best sebab ada Farid Kamil, Jehan Miskin, Iqram Dinzly, Pekin Ibrahim, dak2 Anak Wayang, Pilih Kasih, Sarimah Ibrahim, Mira Liyana, Adam AF, Dazrin Kamarudin, n ramai lagi la cast2 yang gempaq2..
aku pon sampai tak ingat la nama2 diowg..
tp msa shoot tu, aku memang salute abg Mamat Khalid..
dia punya otak genius smpai scene yang tak penah dibuat owg, dia ley terpk nak buat..
pergh gle ah!

aku cuma rasa yang filem ni mesti akan meletop punye!
tp xtaw la sebab abg Mamat Khalid keluarkan 3 filem tahun ni..
gile tak gile en?




haa..ni Adam AF..kowg mesti kenal kn? dia baik taw tak sombong tapi....hahahaha..jeng3! hanya aku dan mmbe2 yang lain je y taw..tp dia memang cool n CUTE!!!




ni plak Farid Kamil..dia pon tak sombong..cool n muke putih merah..yela artis kan..huhu..dia sangat ensem..mule2 aku datang kat set aku ternampak dia datang kat set ngan GF baru..sape lagi tak lain tak bukan, Diana Danielle la..hehehe..





ni la aku dengan uniform Apokalips..kitowg ni kire dak2 skolah generasi selepas perang dunia ketiga la..blazer y kitowg pakai tu wajib dikotorkan dengan bedak nak nampak comot..kasut pon sama..habis kasut wa..huhu..tapi kalo lelaki diowg pakai blazer ni jek..
y pompuan je pakai camni..tapi ikut team la..kalo team rockers n metal,diowg kena pakai tshirt ganas2 la..sumpah best cite ni..korg kena tgk! WAJIB ok!





Haaa..ni plak trademark utk team kitowg iaitu "Merah Putih"..tu adam ngn dazrin..daz ni artis yang tgh nak naik skrg so support la dia k..ensem pon ensem..tp suke kaco org!hish nakal tol mamat tuh!huhu..team "Merah Putih" ni ketua dia Farid Kamil..Adam ni adik dia n yang lain kire2 konco2 la..aku yang kiri skali tu muke ketat nak mampos cm nak makan org..hahahaha..yang kanan skali tu anak Mamat Khalid..3 org anak dia berlakon dlm ni..sorg lagi yang pakai snow cap tu..y sulung ada kat belakang antara Adam nganDazrin..tak nampak.. hahaha..





hahahahaha..jangan terkejut muke aku masuk newspaper taw..aku pon tekezut beruk..mau 1 kampung aku heboh!hahahahaha...ni aku suh Dazrin uploadkan..lau tak,harapan ler..huhu..mak pon tak beli newspaper tu..kalo kowg nak tengok jelas,ada kat newspaper berita harian 5hb ogos punye..lagi satu kowg ley tgk kt fb aku k??belambak gk la dlm tu..hehehe...aku yang kiri skali tula..position konti..hakhak!!

so korg tgk la nti ye..
aku pon tak taw muke aku nmpak ke tak..
hehehe..
satu lagi cite ni tak banyak dialog tapi banyak scene figting!
so kepada sesiapa yang suke sangat tgk filem action ni, jangan lupe ye saksikan filem APOKALIPS oleh Mamat Khalid...!
betul2 beri kepuasan..

k chiow baby blog!


Tiada ulasan: