Penat tak terhingga la sampai rasa cam nak demam jek..
aku baru balik shooting drama "Kau dan Aku" cast2 dia adalah Akim AF, Aril AF, Raja Farah, Amar Anak Wayang, Iwan AF, Anita Baharom, Farish n ramai lagi la..
hari ni sesi shoot untuk montaj drama tu so ada sesi2 shoot tepi kolam menari2 cam org gile pastu kat library MMU Cyberjaya..

quite fun tp penat n exhausted nak mampos sbb koltime pepagi bute dia bg kol 7 then aku n ejad sampai kol 7.30 pagi..
selalunye production bg koltime awal2 sebab tak nak talent dtg lmbat tp production ni punctual giler babeng punyer..
lupe lak aku production ramai cina so paham2 jela cara keje diorang cane kan..

tapi agak menyakitkan hati sebab ngan aku yang tak cukup tidonye, lepas sahur trs siap2 ejad dtg amek aku kat uma then shoot pegi cyber nak kena cari bank pulak nak bank in kat BF aku duit agi..
aduh...
da la area cyber aku tak berapa expert..
aku kol c mox Adha Izhan tu hampeh la dia nak pick up fon pepagi buto sebab dia membuto lagi..
aduh...
tenson2..

last2 benti kat 7e tanya akak tu pon dia tak tau sbb dia baru lg..
aku kua dari 7e nampak ader keling2 ngh lepak kt lua..
so tanya diorang direction baru jumpa bank..
aku terbank in lambat sbb tak jumpa cari bank..
ala lambat sket jek, da kena marah..
kurang pahala puasa aku asik maki kat fon sendiri..
bengang punya psl..
da la tak cukup rehat, kena maki siap..

he really spoiled my morning mood la..

ramai gak la artis2 ni yang tak puasa..
yela penat la menari2 berpeluh2 bagai cane nak puasa..
tak larat kan..
tapi aku tetap kuatkan iman puasa gak sampai habis..
amin..
tapi yang bengangnye, tunggu punya lama lepas habis shoot tu, juadah buka puasa kitorang hanyalah ROTI!
WTF!!

tapi abg syam yang jaga kitorang cakap pegi kat Restoran Q Thai kat Terminal 6 makan betol2 punye mkn..
so sampainye kitorang kat sana, order la makan..
aku tak habis mkn sbb tak pedas n muak banyak sgt..
sedap mmg sedap tapi muak..

noen lagi kesian..
order2 makanan, ada satu makanan dia order sampai salah..
bape kali waiter tu ulang alik betulkan makanan dia..
tp takpela sbb dia tak pose..
hahahaha...

habis tu nak balik..
boley plak crew2 cina2 bodoh tu tak nak bagi payment kitorang kalo tak de fotostat ic..
tak inform pon!

last2 masing2 punya ic Nas kutip n p fotostat ktne tah..
pastu payment kitorang kena cut sket sbb makan kat restoran tu..
giler low bajet!

aku tak penah jumpa production cmni yang tak supply makanan utk talent especially EXTRA!
da la payment tak seberape..

sabar lagi..
otw nak balik, aku naek kete ngan ejad, noen ngn BF dia, Nas kete y lead kitorang n ade van abg syam belakang kete nas..
nak p fotostat ic n bg payment trs..

last2 noen melencong ke lain konon nak isi minyak pastu terlepas simpang smpai msk ke kajang balik..
end up dia ckp dia nak blk kajang n dia suh aku n ejad p kl amek ic n payment dia skali..
wah ko da sesatkan kitorang pastu nak lepas tangan..
babi tol!

aku hangin jek dgr..
dgn rasa tak bersalahnye dia cakap..
da la kitorang yang kena tggu BF dia datang lama giler..
self fish tol!

so ejad shoot ke kl trs amek payment ngan nas without our ic!
nas ley plak bantai tertinggal ic kitorang kat dalam kete Nadia (1 of extra)
WTF lagi skali!

lagi berasap aku n ejad rasa..
org lain pon penat gak..
agak2 r..

payment dapat RM57 je..
ok la bersyukur la kan..
tapi rasa cam tak berbaloi..
patut la BF aku tak bagi aku jadi pelakon sebab dia tak nak aku rasa susah camne dia rasa dulu..
tapi dia tak penah buat xtra..
dia terus lead cerita..

takpela ni maybe dugaan bagi aku utk berjaya..
so aku take it as an experience la..
nasib baik drama ni ada konti utk kitorang so banyak la kowt payment dpt..
insyaallah..

k la baby blog...
will drop by next time!
penat sangat da ni nak rest jap..
lagi pun japg BF aku nak kol..
nak mintak maaf la tuh..
tu jela dia tau..
da lepas geram kat aku, pastu nak marah2..
hampeh!

jgn lupe saksikan kitorang di drama "Kau dan Aku" k??
wah promote neh..!!
tc muah2 daa~

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hee . sronok baca . akn tgok cite tu . i'll follow ur blog . :)

Farhana Kamaruzaman berkata...

bgus elly! pose jgn x pose.jgn ikut artis2 tuh~~~ :)