bila hati senang, muke mesti manyak sunyum.. tapi kalau hati pecah, muke mesti cam haram!!
hahaha.. manusia mana la boleh baca hati semua org..sebab kita hanya hamba Allah s.w.t. tapi kita hanya perlu berserah kat dia jek bila sesuatu yang tak dijangka berlaku. contohnya hari ni aku dapat tau yang kitorang (grup aku) dapat sponsor dari FINAS sebanyak RM10,000 ok!! i repeat: RM10,000!!! bapak banyak! tapi aku sebagai Production Manager kenalah amanah dan jujur dengan apa yang aku buat. kita jangan mark up duit org nanti idop tak berkat n huru hara. aku ngan dak2 grup hanya bersyukur kepadanya sebab atas hasil usaha kami selama ni, alhamdulillah semuanya berjalan lancar. Aku memang tak sangka tapi duit tu tak dapat lagi sebab kitorg kena lalu banyak giler babeng prosedur. biasa la..kerajaan! so for the time being kitorg akan loan duit kitorang dulu n sedapatnya 'duit raksasa' tu, aku akan byr balik duit production kat diorang..aduhh!!!mcm2 dugaan la time pre-production ni. tapi memang kenangan.mcm directing dulu. aku hope shooting kali ni merupakan kenangan manis buat aku dan semua ahli yang terlibat. insyaallah..tapi mungkin pre kali ni agk teruk sebab kitorg masing2 alami krisis yang teruk. hurm..hope besfren au tu tak marahkan aku sebab stress..aku hanya ada family n org yang dekat utk mengadu n baby blog aku neh..tapi nak ngadu kat mak,dia ngh jiwa kacau ngan nenek yang baru meninggal n dia pown tgh sakit..abg boy lak duk pikir sal duit yang sentiasa tak cukup. didi busy ngan final exam dia.aku boyfriend pown tak de, nak ngadu kat sape lg kan?hurm..takpela nasib baeka ada baby blog. boleh aku luahkan perasaan sorg2(tetibe!)ok la baby blog.aku chow dulu sebab banyak lagi bende yang aku nak settlekan.

Tiada ulasan: