bila hati kita rasa suke giler kat seseorg, sikap kita mesti berubah tibe2..
jd cm owg giler la..senyum sowg2..gelak sowg2 biler baca mesej..pastu hati rasa berdebar..
inikah namanya cinta??hahaha..bapak poyos!
tu la yang terjadi kat aku skunk..

aku rasa berdebar2, menggeletar, senyum sowg2, cm owg giler da..
adoyai...

aku tak penah rasa cmni..
even ngn ex2 aku dulu pown aku tak de sampai cmni skali..
tapi ada satu perasaan yang aku takut, which is KEHILANGAN!

aku da start ada rasa syg kat dia..
tapi aku takut kehilangan dia..

aku penah terdetik kat hati kecik aku ni yang dia adalah JODOH aku..
hish! ngarut la elly..
pe la ko neh..

aku kan rock!
takkan tetibe nak jiwang2 neh..
aiyaa!!!
hahahaha...

bila aku lepak ngan dia je, mesti perasaan pelik tu timbul..
aku tak tau la owg lain penah rasa ke tak, tapi dia rasa kat hujung ulu hati..
cm debar2 n cuak..
asal ehk??
adoyai...

aku tak nak kisah2 aku dulu ulang balik..
aku FOBIA..

bak kata dia, "just go with the flow" or bak kata aku "follow the flow"..
sama je la..

kitorang baru lagi so takes time la if relationship tu nak lama (ayt dia)..
hahaha..
aku ada tanya dia, dia ada rasa yang sama tak pe yang aku rasa?
then dia ckp, ADA!
damn it!

tp kitorg tak nak terburu2 sebab takut KEHILANGAN la..
mcm yang aku ckp td..

aku just blh berdoa yang kitorg memang ada jodoh n akan kekal lama sampai bila2..
sbb aku sangat2 dan sangat sayangkan DIA..
amin..
hehe..
bapak jiwang!

ok la baby blog..
nanti bila2 aku akan drop by lagi..
chiow!!

Tiada ulasan: