orang selalu cakap cari orang yang sayang kite, jangan kite sayang orang..
tapi aku selalu tak ley terima statement tu..
sume orang cmtu kowt..hurm..
tp bila kite dpt orang yang syg kite n lama2 kite syg org tu..
end up break up gk..
cmne tu??
tapi aku skrg makin kuat.
tak tau kenapa..
mungkin doa dari mak kowt..
yang sentiasa nak anak dia sihat sejahtera..(da tlebey sehat)

every nite aku selalu doa before tido..
"semoga hari esok menjadi lebih baik dari hari ni"
mungkin doa aku tiap2 mlm tu gak y bagi aku more stronger..
yeahhhh!!!

aku mybe da fobia ngan lelaki..
sebab lelaki la yang menghancurkan idop aku..
aku tak salahkan diorang 100% sebab ape yang berlaku sume atas diri sendiri..
tapi kalau da ade 2 org PUKIMAK ni bawak mulut jaja cite fitnah kat kolej..
mmg mintak maut mamat tu!

aku tak paham pe masalah diorg sampai sanggup wat fitnah sal aku..
da la ko tu tak de kena mengena ngan dak2 kolej aku..
blaja pown tak habis lagi nk kecah!
da la itam, buruk lak tu!
gemok, bonchet, mulut cibai cam pompuan..
sume y buruk2 ade kt ko..
orang ckp, biar hodoh jgn perangai cm cilake!
lagi buruk!

tak pe la..
hanya tuhan yang layak membalas perbuatan dia..
aku juz human being yang ada perasaan marah, malu, geram, sakit hati dan bengang..
geng ko tu pown sama..
semayang tonggang tonggek, tapi perangai cm haram..
mengata,mengutuk orang no 1..
wey kalau orang yang ada iman, dia takkan buat perangai cmtu ok!!

pe2 jela..
aku da mls nk pk pe2..
sebab aku ngah menikmati kehidupan remaja aku yang sangat best..

aku cuma boleh ckp satu jek..
LET ME BOLD THIS!

AKU TAKKAN MAAFKAN "ORANG2" TU SAMPAI MATI DAN AKU BERDOA DIORANG TAKKAN HIDUP SENANG DAN TAKKAN BERJAYA DALAM HIDUP SELAGI DIORANG TAK DAPAT BALASAN!

psycho kan ayt aku??
hahaha..
sj je nak buat gempaq..
cis!

k la baby blog..
will drop by next time..
bubbye~

1 ulasan:

Azira Anhar berkata...

ELLY.. jumpe ko gak... akau bace2 cni ko kesah x?