I'm Back!!

so!
4 a long i haven't update my blog..

1st,
lupe password..
ahahaha..

2nd,
sgt bz recently..

lama gile owh tak update blog neh..
sumpah wndu!!
really mish my baby blog!!
muah2!!

sepanjang aku menyepikan diri..
hehehe..
TERLALU banyak perkara berlaku..
TOOOOO MANY!!

sampaikan aku rasa mcm nk bunuh diri!!
naseb baek ingat tuhan..

aku pown da banyak berubah..
rmbt da tkr kaler..
hahaha..

kisah chenta??
tak yah ckp la..
cm nk pecah kepala pk..
sgt menyakitkan..

it always hard 4 me 2 get a long happiness in my life..
sigh2~
mungkin tak jumpa jodoh lagi kowt..
hurm tak pela..
aku selalu ingat kata2 owg tua2 dulu..
kalau ada jodoh tak ke mana..

tapi..
da question is..
whose gonna be my "Jodoh"??
hahaha...
so funny..
stupid question..

ignore it..
i juz wanna focus 2 my study
n ignore any stupido creepy things
which is bothering me from doing my routine..
semax dow!!

tapi bile sunyi n kwn2 sekeliling berkepit melepet ngn bf masing2,
sumpah sedey!!
rasa cm "loser" gle aku neh..
hahaha..
budus!!

apa boley buat..
da takdir..
hehehe..

so baby blog,
i will continue my story on da next post yarh??
tc..daa..muah2!!

Tiada ulasan: