21 Nov n My Fevret Watch!!




21st of November 1989 was da historical day in my life..
Kenapa?
becoz it was my BIRTHDAY!! YAY!!
Now I'm already 19th!!
damn!!
da tua rupenye..

On dat day, I've been attacked!!!
erghhh!!!
by the moron creatures from Segambut n da gang!!!
Babih!!
ini sume keje Bhai dan rakan-rakannya..

Dat morning I got an examination..
last paper was Malaysian Studies(wic I hate dat subject so muuch!!)
the day b4 i sit 4 my exam,
the frens of Bhai komplot ngn aku nak lenjan dia..


Bhai is my Best Boyfriend since Sem 1..
we both born on da same date but different year..
dia tua dari aku setahun..
so dis year we gor special ceremony 2 celebrate..
since last year we didn't celebrated it together at all..

so dis year was different..
aku mmg da berkomplot ngn membe2 Bhai nk lenjan dia..
n dlm masa y sama juga aku takot kne kt aku sbb b'day aku sma ngn mangkok 2..
tp mmbe dia janji takkan knekan aku..
ok lega..

but then...
lastly aku juga yang kene!!
babih sunggoh kaom2 Segambut neh!!
hbs putih muke aku ngn rmbut bau telor..
cm celake!!

awek Bhai pown kne c nana..hahaha!!
cian dia..

laen y plan, laen y jd..
bpk klaka gle!!

nti akn ku uploadkan pic aku y keputihan kepala dan baju..
(kalau perasan r..)
yang best, sehari slps tuh,
ade sowg hamba allah neh bg present kt aku...
dia bg lipstick MAC n warnanye agk menarik..
cntik gk r..
hikhik!!

n skunk aku menunggu satu lg present dari seorg manusia neh iaitu..
Jam tangan ODM Limited Edition!!
hahahaha...
jgn jeles!!

Malam 21 tuh..
my family came n brought me 2 Mcd..
wat a wonderful memory..
huhu..

aku ngn muke y agk serabai kuar rumah ngn keadaan y sgt sempoi n slumber rox..
hahaha..
besh gk time tuh..
sume ader kecuali abg zairis..
isk..isk..
sedey gle nk bpisah ngn diowg dat nyte..
sob..sob..
tp mmg 21 Nov merupakan hari yang paling besh dlm idop aku..
aku takkan lupekan smapia bila2..
ssemoga hari2 yang seterusnya juga menjadi hepy seperti selalu..
huhu..




Tiada ulasan: