welll lama tak lama gak la aku tak update blog neh sebab blog aku selalunya dijadikan tempat mengadu nasib n masalah jek...
tak macam blog orang lain yang rajin update n bercerita mengenai interest mereka n apa yang berlaku di sekeliling n whatsoever..

sebab tu aku jarang upload gambo..n also malas nak hias2 baby blog aku neh..
aku suke menaip so kalau aku ade masalah and aku takde sapa nak ngadu so aku akan menaip kt blog..
sebagai tatapan aku sendiri..
tapi sekarang da boleh share ngan ramai orang..tapi tak semua ar..

tapi sebenarnya lately ni banyak sangat perkara yang best yang berlaku..
especially since da jadi wartawan ni aku banyak attend event yang menarik n free..
ngehehehehehehe...
korang pon tak tau aku da jadi wartawan kan..
haaa jeng..jeng..jeng...

tapi aku tak sempat nak bercerita kat blog neh..
ade jgk aku masukkan..
tibe2 time aku nak post je terus internet hang la pc hang la...
sadis tol!!

langsung automatik terdelete...
sakit mendidih...
well takpela..
aku akan start bercerita balik dari aku praktikal n pelbagai perkara yang berlaku selepas tu...
aku akan cuba perah otak aku ni sampai kering k?
da la aku ade penyakit short term memory lost..
but i'll try..

so rajin-rajin la membaca ye..
kali ni aku akan upload banyak sket gambo2...
well sebenarnye aku baru tersedar betapa pentingnya baby blog aku untuk dijadikan kenangan...
nak2 bila kite makin tua n ade penyakit short term memory lost macam aku ni...
so enjoy!!!
zaaassssss!!!

Tiada ulasan: