hati berbunga giler bila setiap kali aku bersama ngan dia..
OMG! elly semakin jiwang!
damn!

serock2 aku ni pown, hati tetap taman bro!
hehe..
aku rasa cam bahagia sgt bila bersama ngan dia..
semalam kitowg buat luah perasaan dari hati ke hati..

bila da luah semua, lagi la berbunga hati aku..
tapi problemnye satu jek which is MAK!
haiz..

semalam mak call ckp 'hati2, jaga diri, jangan sampai menangis tak berlagu cam dulu'..
aku hanya mampu ckp, 'ye mak..'
aku taw pe yang aku rasa n pe yang dia rasa..
mak tak tahu cite yang sebenarnye sebab tu dia wisau..
ye la..
mak mane tak sayang anak kan..
jgn wisao..
akan ku bawa kekasih hatiku a.k.a my future hubby berjumpa dgn mak..
ngeh3!!

aku cuma boleh berdoa mak boleh menerima dia seadanya dan sentiasa mendoakan kebahagiaan kami..
aminn...

kitowg ada byk future planning sblm ni n hope 1 day our planning will b come true..
aku mmg nak bersama ngan dia..
sebab aku sayangkan dia sangat2 lebih dari aku sayang diri aku sendiri..
n aku hope dia adalah lelaki terakhir dalam idop aku sampai hembusan nafas aku yang terakhir..

dia ibarat nyawa aku, idop aku, hati aku, n everything is HIM!

pergh jiwang lagi!

tp btl la..
aku teramat sygkan dia smpai tak tau la nk ckp cane..

so aku juz blh berdoa semoga kitowg dapat kekal berpanjangan sampai ke anak cucu..
aminn...

k la baby blog..
got to go!
will drop on next time!
tc..bubbye!!

Tiada ulasan: