aku penah ckp kn dulu jgn terlalu syg org 100% sbb kite tak tau hati dia camne..
so pe yang aku ckp tu btl..

itula yang kena kat aku skrg..
so org yang aku syg gle tu da pon tinggalkan aku n tak mungkin kembali balik..
pergh jiwang siak pepagi buto neh!!

sebab hari ni aku dpt setimpal dari tuhan..
takpela..
bak kta mak mungkin ni adalah dugaan tuhan bg kt aku utk dijadikan pengalaman..
lps ni aku tau la cane nak handle bende2 ni..

aku da dicop sbg "kawan yang time susah baru cari,time senang lupekan"
baiklah!
kalau aku jenis yang mcm tu pd mata korg..
terpulang..
hanya aku, mak n Allah s.w.t je y tau aku siapa..

so pe2 pon yang berlaku, Family 1st..
tu pesanan aku kt kowg k??

aku berkawan ikhlas ngan org tp org judge aku pelik2..

knp pd hari ahad tu aku tak nk kua date ngn ko?
sebab ko sorok2 n tak jujur ngn aku before tu..
bila aku ckp aku kua ngn mak aku ptg tu..
ko xnk caya..

then lps tu ko trs diam n benci aku..
kalau setakat hal ko ngn aku je xpe..
ni smpai satu dunia tau..
pe cer bro??
lu ni cm dak2 skolah n dak pompuan jek nk perang lam facebook..
plez la..

meh cni aku perang blk lm blog aku..
tapi sape je y bca..
hahaha..

ckp org pandai suke jaja2 cerita kt fb tp ku pon sma gak bro..
at least org lain tu umor ligkungan 20-an..
tp lu da nk msk 30 bro...
come on la..
da boley kawen da..
still pemikiran bdk2..

aku bkn nk ckp aku ni matang sgt sbb aku pown baru 21..
lom sampai ag..
tp lu la patut bertindak matang..
aiyoo!!

aku sedey sgt sbb aku tak penah nk buruk2 kan dia smpai teruk skali lam fb..
hbs2 pon y tau besfrens aku jek..
tu pon sbb aku tak tahan sgt..

aku ni pompuan bro..
hati lembut walopon luaran aku gns..
roaarrrr!!!!

ko jaja cerita aku sampai membe2 aku sume benci kat aku..
tak pela..
tuhan tu maha adil...

kalo betul ko ni org yang ada iman..
lebih baik ko perbetulkan balik ape yang ko da cite buruk psl aku kt sume org..
tapi manusia mana nk ngaku slh kn?

tak pela..
aku redha jek ngn ujian tuhan..
mybe tuhan nk uji aku sbb aku da jarang semayang kowt..

hati aku mmg stil syg kt ko..
tapi ko da berubah n da burukkan aku sampai camtu skali..
nak buat cane..
semoga tuhan berkati idop ko..
aminnnn...

org penah ckp kat aku..
kalo kite syg seseorg tu, kite mesti lpskan dia utk dia bahagia..
tu pon kalo dia da tak bahagia ngn kite..

so xpela..
elok gk ko lpskan aku..
kalo tak hbs duit ko asik kena beli FR kt aku nk pujuk kn?
penat ko nk lyn kerenah aku kn?
hahaha..

satu je doa aku kt ko..
semoga ko jumpa wanita yang lebih baik dari aku dan ko idop bahagia dgn dia..
amin ya rabba alamin...

k la baby blog..
nanti aku akan update lg perkara2 yang aku rsa nak share..
nyte2..
muah2!!
tc..daa...

1 ulasan:

Pretty_Leeya berkata...

elly...chill babe:))
jgn sdeyh2...