kalau hari ni aku sedih sebab menangis, maka esokaku akan gembira sebab ketawa..
pergh jiwang siak aku!!
hahahahahaha..
bkn pe..ape yang aku cuba sampaikan ni sume betul..
dlm idop ni kite tak ley terlalu gembira and terlalu stess..
sebab kita tak tau ape yang akan berlaku nanti..
setiap pekara buruk yang berlaku msti ada hikmahnya..
so kowg jgn terlalu memikirkan bende yang sebenarnya tak ade pa pe pown..
aku kalau ikutkan terlalu banyak dugaan n cabaran idop yang tuhan bg tapi aku tetap redha n terima pd qada' dan qadar..
chewah!!
da cm ahli ulama'!
hahaha

aku tak tau la kalau nak cerita bab cintan2 neh mmg pjg sbb tu aku penah ckp..
jgn tny klove story aku lau kowg tak dpt crita sbnr, maybe kowg dpt maki dri aku..
hahahaha...

memang la pedih setiap kali nak lalui tu tapi nak buat cane..
da mmg takdir..
ngadap jela..

mak aku sllu pesan setiap ape yang berlaku msti ada hikmah n aku sentiasa percaya bnde2 cmtu sbb mmg btl..

so kalau aku syg giler babeng pown kat owg tu tp dia pown 50-50 ngan kite, then better kowg kurangkan blk syg owg tu sbb takut nanti kowg yang banjir nanges tak blagu..
sp susah??
mak bapak kowg gak yang susah..
tak gitu??

aku pown da dpt kurangkan feel syg tu disebabkan beberapa perkara yang aku buat n dia tak caya..
padahal semua yang aku buat adalah demi dia..
sebab aku syg dia giler babeng..
aku taksub ngan dia..
tapi takpe la..
nak buat cane..
aku redha jek..
so aku mls nak bcrita pjg lebar sebab kol 2 kang aku kena jmp nora danish..
iye..NORA DANISH yang chumel giler tu..
aku ade hal sikit ar nak settlekan ngan dia..
nak perang sket..
hahahahaha...

k la kowg..
anything update lagi I will drop by yarh??
k tc muah2!
bubbye my baby blog ku syg...

Tiada ulasan: