hye guys n hye to my baby blog yang lama giler aku tak update..
windu siak!!!!
btw mlm yang indah ni aku nak cerita stu story yang quite interesting lar..
which is da lama aku nak citer tapi tak kesampaian..
maklum la internet tak do kat uma..
ni baru ader...
hahaha...

so life aku macam biasa..
aku da sem 7..
da nak final da pown..
hakhak!!
aku skrg bz ngan shooting..
skunk nak jadi artis ler pulek..
extra2 jek..
aku ade ikut satu band ni nama dia MODREAD..
msti kowg kenal kan??
juara Twisties Bingit 1st season..

so baru2 ni aku follow diowg perform kat Penang mai!!!
sempena Hot FM Big Jam!!!!!
yeahhh!!!!!!!!!
crowd diowg kat sana sgt sporting!!!!
owg Penang mmg sporting habis wa ckp sama lu!!!!
so mmg happening la sampai muke aku pown jd kelabu..
hangat cm Hot FM..
ceh promote...

kitowg duk 4 hari 3 mlm kat sana..
best dow!!
thanx 2 Fami sbb bawak aku bjln sana..
kalau dia tak de, tak merasa la aku...
hahaha...

yang paling best sehari sblm Big Jam adalah bufday Jenk(drummer Modread)..
so kena lenjan la mlm 2 tp tak la teruk sgt...
hakhak!!

akan ku uploadkan pic2 ketika di sana..
tapi tak banyak la..
nk tgk banyak2, buka FB aku k??



ni time aku kat khemah artis2 bersama Modread..
pergh bangga siot!!dpt jmp banyak artis..





ana raffali yang sgt happening n chumel..





faizal tahir yang rawk giler n sporting..
siap main2 air ngan Black..
sengal~




Noh Hujan b4 perform behind the stage..




Sam Bunkface.. Muke lak tak nampak.. Ni sanak sedara dia, Paan n Youk..




inilah tag aku yang konon2 nye as an artist la tgh tunggu masa Modread nak perform..
hah!

Tiada ulasan: